torsdag den 27. september 2012

At rejse er at leve...

Jeg elsker at komme væk fra det danske i en rum tid - af og til. Og allerede nu har jeg været mange steder rundt om i verden, og hvis jeg kunne ville jeg rejse hver gang jeg havde lyst til det :) 

Meeennn.... Det koster jo også! I juni 2011 tog jeg en måned afsted til Australien, og i den anledning gik kampen ind for at finde den billigste flybillet. Jeg har brugt en del timer på at google her og der og alle vegne, men den bedste prissøgningsmaskine jeg fandt til netop det formål, blev altså www.momondo.dk og derfor deler jeg den nu med dig! :)

Det er en nem hjemmeside at finde ud af, og den søger via rigtig mange flyselskaber/afgange (en af mine søgninger kom op på 841 hits) 

En rigtig god ting herinde er også, at hvis du søger en rejse fra f.eks. København-London torsdag-søndag, så kommer der et søjlediagram der viser hvad priserne er på de andre forskellige dage - så hvis man kan rejse fleksibelt, kan man gøre det på "billig"-dagene




Ingen kommentarer:

Send en kommentar